L-Leucyna 400 mg (90 kaps.)

Antykataboliczny charakter Leucyny przemawia za tym, że jest to jeden z najważniejszych aminokwasów dla ustroju osób ćwiczących. Warto nadmienić, że oprócz przynależności do aminokwasów egzogennych, leucyna jest zaliczana do grupy związków ketogennych.

Więcej szczegółów

L-Leucyna 400 mg (90 kaps.) 0 0

Twoja ocena została dodana.

Wystąpił błąd podczas dodawania oceny.

Tylko zalogowani klienci mogą oceniać produkty.

ocena: 0 / 5
Nie oceniłeś jeszcze tego produktu.
Liczba oddanych głosów: 0

79,00 zł brutto

Więcej informacji

Suplement diety zawierający w jednej kapsułce 400mg L-leucyny.

Zalecana do spożycia dzienna porcja: 4 kapsułki Skład zalecanej dziennej porcji do spożycia:1600 mg L-Leucyny400mg hydroksypropylometyloceluloza ( kapsułka)Ostrzeżenia i przechowywanie:

Nie przekraczać zalecanej porcji do spożycia w ciągu dnia. Suplementy diety nie mogą być stosowane jako substytut zróżnicowanej diety. Preparat należy przechowywać w miejscu niedostępnym dla małych dzieci.
 
Sposób użycia:  4 kapsułki dziennie popijając dużą ilością wody, najlepiej spożyć pół godziny przed posiłkiem.
 
Zawartość netto: 90 kapsułek po 500 mg = 45g
 
Leucyna jest organicznym związkiem chemicznym  z grupy egzogennych, co oznacza, że nie jest wytwarzana przez ludzki organizm.Tak jak wszystkie niezbędne aminokwasy również i one muszą być przyjmowane razem z pożywieniem. Biorą głównie udział w reakcjach stresu metabolizmu mięśni i energii. Aminokwasy te mają wyjątkowe znaczenie, ponieważ mięśnie szkieletowe wykorzystują je bezpośrednio jako źródło energii i wspomagają nimi syntezę białek.
 
MOŻLIWE ZASTOSOWANIA:
 
NAPRAWA MIĘŚNI
Aminokwasy o rozgałęzionych łańcuchach stanowią ok. 1/3 tkanki mięśniowej, co wskazuje na znacznie zwiększone zapotrzebowanie na nie podczas przeciążenia mięśniowego (np. przy podnoszeniu ciężarów).
 
SZYBSZE ODZYSKANIE SIŁ PO WYSIŁKU
Mogą być wykorzystywane jako alternatywne źródło energii w przypadku wyczerpania glikogenu w mięśniach. Z tego powodu suplementacja może powodować ograniczenie utraty tych aminokwasów z mięśni, co bezpośrednio przyczynia się do podniesienia poziomu dostępnej energii w mięśniach.
 
OCHRONA UKŁADU NERWOWO-MIĘŚNIOWEGO
Badania sugerują, że aminokwasy o rozgałęzionych łańcuchach mogą być pomocne w zaburzeniach nerwowo-mięśniowych (np. stwardnienie zanikowe boczne – ALS) poprzez zwiększenie siły mięśni i spowolnienie utraty funkcji ruchowej.
 
OCHRONA PRZED USZKODZENIEM WĄTROBY
Zdolność zapobiegania uszkodzeniom wątroby (np. uszkodzeniom obserwowanym w marskości wątroby) może wynikać z poprawy syntezy białek w jej tkankach