Informacja

Nowe produkty

Zdrowe serce i krążenie

Zdrowe serce i prawidłowe krążenie to podstawowy krok do zachowania dobrego zdrowia i samopoczucia. Teoretycznie to takie proste: wystarczy rzucić palenie, zdrowo się odżywiać i pamiętać o aktywności fizycznej dostosowanej do naszych możliwości. W praktyce wprowadzenie radykalnych zmian wymaga od nas determinacji i wytrwałości, ale z pewnością c...

Zdrowe serce i prawidłowe krążenie to podstawowy krok do zachowania dobrego zdrowia i samopoczucia. Teoretycznie to takie proste: wystarczy rzucić palenie, zdrowo się odżywiać i pamiętać o aktywności fizycznej dostosowanej do naszych możliwości. W praktyce wprowadzenie radykalnych zmian wymaga od nas determinacji i wytrwałości, ale z pewnością cel - zdrowe serce i krążenie - jest warty wysiłku.

Oto wskazówki, które pomogą ci zadbać o serce i układ krążenia, a w efekcie poczuć się lepiej.

  • Znajdź czas na relaks i aktywny wypoczynek - zrób to dla zdrowego serca. Wystarczy 30 minut ćwiczeń, niekoniecznie na siłowni. Energiczny spacer po parku, zabawa z psem, czy prace w ogródku - wybierz to, co najbardziej współgra z twoim stylem życia. Każda z tych aktywności poprawia krążenie krwi i wzmacnia serce.
  • Pamiętaj o zdrowej diecie - jedz kolorowo, postaw na owoce i warzywa,ryby oraz chude mięso.Warzywa sprawią, że dłużej będziesz syty, jednocześnie nie martwiąc się o kalorie. Ta kolorowa dieta to moc witamin i zdrowych mikroelementów - wszystko po to, by mieć zdrowe serce i krążenie. Spożywaj mniej tłuszczów nasyconych.Wybierz obniżające ciśnienie i ryzyko chorób serca, nienasycone tłuszcze omega-3. W kuchni używaj oliwy z oliwek, oleju rzepakowego bądź kokosowego, a twój organizm będzie ci wdzięczny. Jeśli pijesz mleko, zdecyduj się na chude. Do swojego menu dodaj jogurt i kefir.
    Zamień białe pieczywo na razowe, a tradycyjny makaron zastąp tym z mąki pełnoziarnistej. Spróbuj dzikiego ryżu w sałatce. Tego typu produkty obniżają ciśnienie krwi i poziom cholesterolu. Przy okazji uchronisz się przed ryzykiem cukrzycy typu 2. Ograniczaj spożycie soli, zbyt duże ilości podnoszą ciśnienie krwi i negatywnie działają na serce i krążenie. Uzupełnij dietę zdrowymi suplementami.
  • Pozwól sobie na leniuchowanie i ograniczaj stres, zwolnij tempo - wprowadź te zmiany, by zachować zdrowie. Śmiej się często, odejdź od ekranu komputera, odłóż telefon. Odetchnij, posłuchaj jak bije twoje zdrowe serce.
  • Kontroluj wagę - pamiętaj, że jedząc mniej kalorii niż spala nasz organizm, możemy szybciej schudnąć.
  • Wysypiaj się - sen jest niezbędny dla zdrowego serca i krążenia. Daje szansę na regenerację organizmu. Brak snu natomiast przyczynia się do kumulowania wapnia w tętnicach, co prowadzi do zawału serca.
  • Korzystaj ze słońca - promienie słoneczne ułatwiają syntezę witaminy D w organizmie. Witamina D zapobiega chorobom serca i układu krążenia.
  • Rzuć palenie - Papierosy zawierają niebezpieczne dla serca związki chemiczne. Palenie powoduje zwężenie naczyń krwionośnych, co prowadzi do wzrostu ciśnienia krwi i zwiększa ryzyko zawału serca.
  • Pamiętaj o regularnych badaniach - Kontakt z lekarzem i badania okresowe pomogą wykluczyć ryzyko chorób serca i układu krążenia. Oprócz tego na bieżąco uzyskasz fachowe porady dotyczące utrzymania serca w dobrej kondycji. Jednocześnie ograniczysz stres związany z troską o własne zdrowie.
  • Spróbuj jogi - Praktyka jogi zwiększa elastyczność mięśni, ale też naczyń krwionośnych i tętnic, co zapobiega zawałom serca i poprawia krążenie krwi.
  • Bądź aktywny seksualnie - Udane życie intymne zwiększa wydzielanie endorfin oraz zmniejsza stres. Ma to bezpośredni wpływ na zdrowie twojego serca.
Więcej

Zdrowe serce i krążenie Jest 25 produktów.

na stronę
Pokazuje 1 - 12 z 25 elementów
Pokazuje 1 - 12 z 25 elementów